5 May 2013

Saç Rengini Boyamadan Açmak ve Saça Işıltı Vermek İsteyenler Buraya!


Herkese merhaba! Bugün birçok kişinin istediği şeye çözüm getiren bir ürün tanıtmak istiyorum.
Saçlara yaz ışıltısı katan ve onların rengini bir iki ton açan bir sprey bu.
EXTRA BLOND’u 2 yıl önce bir eczanede tesadüfen görmüştüm. Üzerindeki “doğal saç açıcı sprey” ibaresini görünce denemek istedim.  Eczacının kızı da bu spreyi kullanıyormuş ve çok memnunmuş. Bahsettiğim eczacı, annemin arkadaşı olduğu için ona gözüm kapalı güvendim, spreyi satın aldım.
Saçlarımın çeşitli bölgeleri birkaç fıs sıkarak saçımı tercihen güneşte kurumaya bıraktım. Kendi kendine kuruduğu veya makine ile kuruttuğum da oldu. Önem verdiğim bir nokta çok sık kullanmamak oldu. Sadece yazları 15 günde bir filan, aklıma geldikçe sıktım. O bile saçlarımın rengini açmaya yetti. Yıpranır diye boyamaya kıyamadığım saçlarıma doğal ışıltılar katmış oldum. Oluşan görüntüden memnun kaldım.
İçeriği bu şekilde.

Küçükken saçıma papatya suyu sürerdim. Bu daha pratik bir çözüm oldu benim için.
Sonuçları merak edenler için de birkaç fotoğraf ekliyorum.
(Bu sene ürünü henüz kullanmadığım için geçen yılki uzun saçlı halimden...)


Sevgiler,
Nerwen

111 yorum:

  1. Çok beğendim, bi çok eczanede bulabilir miyiz acaba? ben de biraz açmak istiyorum ama açıcıları saçıma kullanmak istemiyorum hiç.

    gulsevsar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim. ben bi yerel kozmetikçide buna benzer bi ürün görmüştüm ama eczaneleri bilemiyorum. sormak lazım :)

      Sil
    2. Kuaforde ki acicikar seyrelrilmis hidrojen peroksittir.bunda da hidrojen peroksit var.yani dogal degil bildigin acici:)))

      Sil
  2. Resimde saçında hic boya yokmu?? Urunu merak ettim bulursam denerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hiç boya yok ama zaten saçlarım açık renk. öyle siyahtı sarı oldu olayı yok tabii :)

      Sil
    2. Saç rengimi tam bilmiyorum ama açık kumralım ve yazında saçlarım sarıya dönüyor, bu ürün sacımı kızılımsı sarımı açar yapay olduğu için yoksa altın veya küllü sarı tonlarindami? Cevaplarsaniz çok sevinirim

      Sil
    3. Merhaba sanirim saclarin benimkiyle benzer. Kizilimsi bir etki yaratmiyor ilk fotografta hafif oyle çıkmış ama flash'in bir oyunu saniyorum ki. Arkadaslarim altın gibi olduğunu söylüyordu :) umarım yardimci olabilmisimdir iyi aksamlar

      Sil
  3. Canım saç rengin harikaymış.Boyasız saçlar için uygun diyor,sende boya yok değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum tatlım. hayır hiç boyamadım saçlarımı :)

      Sil
  4. maşallah sanaaaaaa :) Canım harika görünüyor,boyasız demeye bin şahit.Ancak ya saçlar koyu renkse nasıl olur ki acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum canımcıımm:)) üzerinde açık kumral ve sarı saçlar için diyor ama komşumun kızı istemişti, kullandı. yaşı küçük olduğu için ailesi boyamasını istemiyordu. o da hevesini bununla almıştı. okuldaki arkadaşları sormuş "saçını mı boyattın?" diye. babası da fark etmişti değişimi, onun haberi yoktu. komşumun kızı benden daha fazla kullandı ama ben onun kadar sıkmıyorum. saçları koyu baya.

      Sil
  5. Fiyatı ne kadar hatırlayabiliyor musun? Dipleri ideare etmek için iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacaktım unutmuşum :) Ben 20'ye yakın bi fiyata almıştım diye hatırlıyorum ama iki yıl öncesi. Altta bir arkadaş watsons'ta 35 tl olduğunu söylemiş. O civarlarda işte. Ama uzun süre gidiyor

      Sil
  6. ben de kullandım bu ürünü çok güzel :) watsonsda da satılıyor 35tl ydi en son galiba. Bir de boyalı saça hiçbi şekilde etki etmiyor, doğal saçta sonuç harika ama şekil 1a hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) boyalı saç için uyardığın için de sağol mutlaka merak edenler olacaktır çünkü :)

      Sil
  7. Amazing pics! So beautiful:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir ürünmüş, maalesef benim saçlarımda boya var kullanamicam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçların bu haliyle gayet güzel bence kullanmana gerek yok ki ^_^

      Sil
  9. saçınızın rengini çok beğendim bende uygulamayı düşünüyorum fakat ilk kullanımda nasıl bir sonuç verdi bayaa açılma görüldü mü ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ilk kullanımda hemen açılmıyor aralarda biraz renk açılmaları oluyor ama birkaç kullanımda gözle görülür bir değişiklik oluyor. Güle güle kullanın

      Sil
  10. canımm saclarına bayıldım yaa maşallah :) ya benim saçlarımda koyu kahve boya var bende dogal yolla açmak istiyorum yorumları okudum boyalı saçta sonuç yok diyor sunuz? peki ne yapabilirim kendi ana saçım da kestane 6 aydır boyatmıyorum saclarımı ve boyam gitsin diye de kısacık kestirdim, saçlarımı nasıl açabilirim acaba bilgisi olan varsa çok sevinirim teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ediyorum beğenmene sevindim :))
      Boyanı akıtmışsın herhalde artık etki eder. Bunla olmuyorsa papatya suyu deneyebilirsin. Ben eskiden öyle açıyordum.

      Sil
  11. saçlarımı açmak istiyorum ama koyu kahve boya var uçlarındaa :( ne yapmam gerekiyor teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen akmasını bekleyip dene ya da belki papatya suyu etki eder? Bi dene sonuçta zararsız papatya suyu. Etki etmese bile saçlarına bakım yapmış olursun

      Sil
  12. Nerwen bende ürünü aldıım kullanmadım daha.Acaba kahverengine benzeyen biraz daha acık saçlarımıda senin güzelden yaparmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu kahverengi saçlara bile etki yaptığını gördüm. Kesinlikle etkili olur. Güle güle kullan :)

      Sil
  13. canim benim bu kahverengi saçlar senin fotoğraftaki gibi renk olur mu :D

    YanıtlaSil
  14. koyu kahverengi saç ne renk olmuştu ? ay acaba benim kahverengi saçlar ne renk olucak denizdeyken üst üste her gün kullansam olurmu canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu kahverengi saç açılmıştı da sarı olmadı tabi ki :) denizdeyken baya etki eder çünkü güneşte kuruduğunda daha fazla etki sağlıyor gibi gelmişti bana. her gün değil de 2-3 günde bir kullanman daha iyi olur bence. kullanım talimatında öyle yazıyor.

      Sil
  15. acaba nasıl bir renk olur cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  16. MErhaba nerwen bloğunu yeni gördüm benim de saçlarım kahverengi ama koyu değil ve esmerim sence ürünü kullanırsam nasıl olur hangi tona kadar yapmalıyım esmer olduğum için nasıl renk yakışır ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence esmerlerde kullanılmaz diye bi şey yok çünkü ışıltılar çok hoş ve doğal duruyor :) Zaten rahatsız edici derecede açmaz rengi o yüzden dene derim.

      Sil
    2. oksidan suyunuda denemek istiyorum bunu kullandım ama biraz daha açılsın ve oksidanı kullanmaktan korkuyorum sence ne yapmalıyım esmerim diye alacağım sonuçlardan korkuyorum

      Sil
    3. Oksidan kullanmadığım için yorum yapamıyorum maalesef. İstersen saçının küçük bir kısmında dene aşırı açılma oluyorsa kullanmazsın. Bilemedim ki :)

      Sil
    4. çok zarar verir mi acaba canım sence

      Sil
    5. Ben oksijen suyu kullanmistim, saclarim aciga yakin kumral. Turuncuya kacan sekilde sarartiyo ve dogal bi goruntu olmuyo acikcasi. Diplerinden cikan koyular da cabasi. Bi daha da yapmamistim daha digal yollar varken..

      Sil
  17. benim saçım koyu kumral-koyu kestane gibi birşeyler kara vermedim alsam işe yarar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yarar 2 kullanımda kahverengi saçlarım bile açıldıysa

      Sil
  18. Ben de bu ürünü bugun aldim ve saclarim islakken sürdüm kurutma makinesi ile kuruttum. Yumusaklik ve parlakligi ilk kullanimda görülüyo ve sanirim acik kumral saclarimi daha da açacak gibi duruyor:) yalniz cok sık kullanmayi dusunmuyorum saclari yipratmamasi icin. Not: kullanacaklar eline degdirmemeye dikkat etsin zira azcik bi aciyla hafif beyazlik verdi elime degdigi yer,tabi sabunlayinca gecti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa eline öyle bir şey yapmasına şaşırdım tabii bence de çok sık kullanmamak gerek. Hafif açsa yeterli. Güle güle kullan :)

      Sil
  19. Gratiste falan satıldığını duymuştum nereden bulabilirm ve fiyatı ne kadardır bilgi verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun birebir aynısını değil ama benzerini o tür kozmetik mağazalarında görmüştüm. Ben alırken 20 TL'nin altındaydı 18 filan civarı. Bir arkadaşım da watsons'ta 30-35 TL civarında görmüş ama uzun süre gittiği için vermeye değer bence. sevgiler :)

      Sil
  20. pekı bnde bısey sorcm bnde bunu ılk defa alcmm ama bunu surduktn sonra yıkannmn sartmı !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hatta sıktıktan sonra güneşe çıkarsan daha etkili oluyor açılması. sonradan yıkandığında onun kokusu biraz geliyor burnuna. o zamana kadar saçından akmıyor.

      Sil
  21. nerwencim acaba kahverengini kumral yaparmı yada başka nasıl yapabilirim kumral canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapar yapar kahverengi saçlarda etkili oluyor :)

      Sil
  22. saç uzadıkça dibi gelince kötü olmazmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hem boyada hem bu tür yöntemlerde allah'ın emri :) diplere sıkıyorum sorun olmuyor

      Sil
    2. kışın ??

      Sil
  23. Sacin cok guzel olmus gercekten ya benim saclarim koyu kahverengi ama cok acilsin istemiyorum normal kahverengi olsun sari olmasin kesinlikle çünkü esmerim baya korkuyorum cok açılır diye napmaliyim sizce noluuuur yardim edin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim. zaten koyu kahverengiyse öyle sarı yapma gibi bi olasılık yok abartmadıkça. sadece hafif bir parıltı ve açıklık veriyor. korkmanıza gerek yok :)

      Sil
  24. nerwen ama fikrini sorunca cevap vermiyosun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. veriyorum aslında genelde. yaz okulunda olduğum için gecikebiliyor bazen. her an bakamıyorum bloga :)

      Sil
  25. esmerlere nasıl renkler yakışır sence canım http://www.bakimlikadin.net/2013/03/23/kullu-acik-kumral-sac-rengi-ve-modelleri/ bunlar gibi olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimileri çok açık kalabilir bence ben esmerlere en çok siyah saç yakıştırıyorum :)

      Sil
  26. ne diyorsun bu konuyla ilgili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi konuyla ilgili?

      Sil
    2. yani çikolata kahveden kumrala geçmek için kaç ton açmalıyım bu spreyle ;?

      Sil
    3. Sık begendiginde birakirsin kullanmayi. Boya gibi numaralari yok zaten, standart hepsi :)

      Sil
    4. dökmez mi saçı ??? bu ara sanki biraz saçım dökülüyor ama kullanmadığım halde hani kullanırsam dökmez dimi

      Sil
    5. bende öyle bir yan etkisi olmadı

      Sil
  27. MErhaba kızlar acaba çikolata kahve saçın 1 ton açığı hangi renk lütfen yardımcı olunn

    YanıtlaSil
  28. kimse sorulara cevap vermeyecek anlasılan

    YanıtlaSil
  29. nerwen hanım yukarıdaki soruları cevaplarsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  30. merhaba 14 yaşındayım saçınızın rengi çok güzel olmuş saçım sıyah koyu kahve arası diyebilirim almak istiyorum ama eczanediki bayan pek etkili olmayacağını söyledi kuaföre gitsen daha iyi olur dedi pek açmaz dedi alsam faydasını görürmüyüm bide yan etkileri varmı saçı yakarmıı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) benim saçlarım kadar acilmaz çünkü zaten gerçek saçlarım koyu değil. Biraz açiyor ve ışıltı veriyor. Kahve ise acik kahve olur diyebilirim. Beklentin oysa etkili olur. Bizzat şahit oldum. Zaten daha fazla açma saçlarını bence şimdiden. Erken boyatan herkes pişman oluyor genelde. Tabii bu benim fikrim yine senin bilecegin iş :) yan etkiye gelince ben hiçbir sorunla karsilasmadim (dökülme,yıpranma vs.) Sevgiler :)

      Sil
  31. Çok teşekkürler deneyeceğim inşallah istediğim sonuca oluşabilirim, eğer ulaşamazsam 3 günde bi denerim dahada olmazsa başka bişey yapmam :) amaa ulaşırım heralde :) İyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık kullanma belli aralıklarla kullan. 3-5 denemeden sonra fark başlıyor. İyi akşamlar <3

      Sil
  32. Nerwen abla çok uzun süredirden beri blogunu takip ediyorum.ve saç rengine bayıldım sana çok yakışmış.bende saçlarımın bu renk olmasını istiyorum. Fakat yaşım 15 papatya suyu denedim güzel bir renk oldu sence bu ürün benim yaşıma uyar mı saçlarımda yıpranma olur mu ?? Cevap yazarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. Çok uzun zamandan beri seni blogunu takip ediyorum nerwen abla.Ve saç rengine bayıldım sana çok yakışmış. Benimde saç rengim açık kahverengi bu ürünü kullanmak istiyorum fakat yaşım 15 olduğundan dolayı zarar vermesinden korkuyorum.Bu yüzden sence bu ürünü mü kullanmalıyım yoksa papatya suyu mu ?? Sence hangisi daha çok etkili olur ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba oncelikle tesekkur ederim :) papatya suyu sacina bakim yapar bence aynen devam edebilirsin. Ama bunun da bir zarari yok yani oyle boya gibi yipratmiyor merak etme.eger yine de icine sinmezse birkac tutaminda dene bir hafta. Baktin hosuna gitti tumune sıkarsın :) ben bu sprey daha kolayima geldiği ve papatyayi her an bulamadığım için bunu kullaniyorum. sevgiler <3

      Sil
  34. Saçların cidden çok güzel olmuuş <33 Ya bende kullanmak istiyorum merak ettimde aklıma bir şey takıldı. Şimdi neredeyse kış geldi. Güneşsizde açarmı acaba saçı ? Genelde böyle ürünlere güneş gerekiyor çünkü. Güneşle açmak daha sarartıyor sanki. Cevap verirsen çook sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) güneşle daha kolaydır belki ama güneşsiz de oluyor. mesela ben bir dönem gündüz kokmasın diye geceleri kullanıyordum. ya kendi haline bırakıp kuruttum ya da kurutma makinesiyle. iki türlü de etki etti. özellikle makineyle daha belirgin oluyor. sevgiler :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :))

      Sil
  35. Makineyle kuruyana kadar mı kurutuyoruz ? Hemen etki ediyor mu ben hep güneşte kullandım bu ürünü de güneşteyken hemen etkisini gördüm makinede öyle midir

    YanıtlaSil
  36. makineyle nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
  37. merhaba.. ben kullanımı hakkında bişey sormak istiyorum saçımıza uygulayıp kuruttuktan sonra tekrar yıkamamız gerekiyomu öyle kalırsa çok mu açılır ?

    YanıtlaSil
  38. merhaba...ben kullanımı hakkında birşey sorucaktım saçımıza uygulayıp kuruttuktan sonra yıkamalımıyız kaldıkça kendi kendine açılıp sapsarı olmaz dimi yani kısaca kuruttuktan sonra yıkamalımıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar. kuruttuktan sonra hemen yıkamanız gerekmiyor. kendimden örnek vereyim bazı günler sıktım ve kuruttum. gece yatarken veya ertesi sabah duş aldım. işte sonuç yukarıdaki gibi. zaten isteseniz de öyle sapsarı olmuyor. sadece rengini biraz açıyor ve ışıltılar katıyor. tabii daha çok durdukça etkisi artmakta. iyi akşamlar :)

      Sil
  39. Uzun saçlıyımda tutam tutam sepip mi kurutsam olur mu ?

    YanıtlaSil
  40. Bu gece sıksam 2 gun sonra yıkasam olur mu dökülmez değilmi saçım

    YanıtlaSil
  41. Izmirde arayanlar için söylüyorum optimum gratisde var arkadaslar bn daha bgn satin aldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyati 19, 50

      Sil
    2. Güncel bilgi oldu tesekkurler:)

      Sil
  42. Bende kullanıcam da kalıcımı yoksa çıkıyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalici degil etkisinin surekli olmasi icin devamli kullanmak gerekiyor

      Sil
  43. Merhaba ben de bugün aldım ürünü daha kullanmadım saçlarım sizinkinin 1-2 ton koyusu acaba sizin en son fotoğraftaki rengi olur mu saçlarım merak ettim de boya kullanmak istemiyorum...

    YanıtlaSil
  44. Merhaba ben de ürünü bugün aldım dah kullanmafım saçım sizin gerçek saçınızın 1-2 ton koyusu acaba kullandığımda sizin en son fotoğraftaki renk olur mu acaba merak ettim de boyatmak istemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence olur kullandikca açılıyor
      Koyu renk saca bile etki ediyor. Birkac gun araliklarla kullanmanizi tavsiye ederim. Iyi akşamlar:)

      Sil
  45. merhaba nerwenn :)) şimdi benim saç rengim açık kahverengi ve daha açmak istiyorum . ben şimdi bu ürünü kullansam saçıma da etki etse ne kadar süre gider ? boyadaki gibi dipler gelir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet dip gelmesi olayı bunda da oluyor dipler geldikce sıkıyordum ben. Ama boya kadar belirgin bir ayrim olmuyor. Daha belli belirsiz. Bir ay gider herhalde süre olarak:)

      Sil
  46. www.ingilizcedilbilgsi.blogspot.com destek olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  47. Merhaba...sacim kumral yazin güneşten biraz aciliyor cok saglikli saclarim var ama renkte cok sıkıldım 27senedir boya yok araya ufak isiltilar atmak istiyorum başarılı olur mu ve bota gibi saci sertlestirir mi bunu merak ediyorum tesekkurler..

    YanıtlaSil
  48. Merhaba...sacim kumral yazin güneşten biraz aciliyor cok saglikli saclarim var ama renkte cok sıkıldım 27senedir boya yok araya ufak isiltilar atmak istiyorum başarılı olur mu ve bota gibi saci sertlestirir mi bunu merak ediyorum tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet istediginiz sey icin basarili olur. Benim saclarim cok yumusak o yüzden boyamaya kiyamiyorum. Kullandıktan sonra sertlesme bozulma yasamadim :) sevgiler

      Sil
  49. Peki papatya suyuyla yapınca cirkin bir sarı yada kızıl gibi oluyor bunu yasamam dimi? Ve saca ne kadar surmem gerekir? Elle sürülmüyor sanirim ..tesekkurler sevgiler...

    YanıtlaSil
  50. Peki papatya suyuyla yapınca cirkin bir sarı yada kızıl gibi oluyor bunu yasamam dimi? Ve saca ne kadar surmem gerekir? Elle sürülmüyor sanirim ..tesekkurler sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. Peki papatyayla yapinca cirkin bir sari yada kizil gibi oluyor boyle olma sansi varmi sence? Ve ne kadar kullanmak gerekir bir ölçüsü vsr midirtesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sariyi begenip begenmiceginizi bilemiyorum uc tarafta bi hafta deneyin isterseniz önce ufak bi tutama uygulayarak:) sprey seklinde olduğu icin direkt sacimda istedigim yerlere islatacak kadar sıktım. Siz aralarda ışıltı istiyorsunuz tutam tutam sıkabilirsiniz :)

      Sil
  52. çok guzelll çok begennndmm :)bnm saçım doğal ve siyah işe yarar mı acaba

    YanıtlaSil
  53. çok guzelll çok begennndmm :)bnm saçım doğal ve siyah işe yarar mı acaba

    YanıtlaSil
  54. çok guzelll çok begennndmm :)bnm saçım doğal ve siyah işe yarar mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafif ışıltı verir renginde cok degisiklik yaratcagini sanmiyorum. Teşekkürler bu arada :)

      Sil
  55. açık kahve kol tüylerini de sarartır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic denemedim ama parlaklik verdiği için belirgin olabilir gibi geldi

      Sil
  56. Ben kullandım ama rengini hiç sevmedim etkisi nasıl gidiyor istemiyorum böyle kalsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok fazla mi kullandin ki? :( etkisi zamanla geçiyor bi yontem bilmiyorum boyamak dışında :/

      Sil
  57. Yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil

Yaz yaz çekinme :)
(Blog veya Google hesabı olmayan arkadaşlar "yorumlama biçimi"nden Adı/URL seçeneğini seçip URL kısmını boş bırakarak yorum yapabilirler.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...