24 Haz 2012

Leslie Sansone ile Yürüyüş Egzersizleri

Herkese günaydın!
Bugün sıcaktan yatağa yapışmış vaziyette uyandığımdan bi türlü kalkamadım.
O yüzden bu öğle vakti günaydın diyişim :)

Ben de kadınların her daim derdi olan fazla kilolardan müzdaribim.
Hepimizin şöyle verilecek en az 3-5 kilosu yok mu sanki? :)
Candice Swanepoel...
Bu kadının fiziğini çok beğeniyorum. Tabii öyle uç hayallerim yok ama sağlıklı olmak adına spor ve ideal kilo önemli. Yazın en uygun spor yüzmek oluyor, ona da her zaman fırsat bulunamıyor.
2 yazdır havuzdan çıkmayan ben eve tıkılınca ayrıca dışarıda da yürüyüş, bisiklet sürme gibi aktiviteleri yapamayınca (bkz:sıcaklar) kendime evde yapılacak fikirler aradım ve şunu buldum:
Leslie Sansone ile yürüyüş videoları!
Evde kendi kendinize egzersiz yapabileceğiniz ve gerçekten ter attıran işe yarar videolar...
Fotoğraftan sonra hala gaza gelmediyseniz Darkolive'in blogundaki kilo vermiş azimli, güzel insanların başarı hikayelerini okuyabilirsiniz.

Haydi hala neyi bekliyorsunuz?
Doğru spor yapmaya! :)
Nerwen

2 yorum:

Yaz yaz çekinme :)
(Blog veya Google hesabı olmayan arkadaşlar "yorumlama biçimi"nden Adı/URL seçeneğini seçip URL kısmını boş bırakarak yorum yapabilirler.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...