22 Şub 2012

Berelerle başım dertte!



Merhaba millet!

Yeni yıla girerken blogların birinde bir bere kazanmıştım fakat gelen mesaj "diğer" kutusuna gitmiş. Haliyle mesajı görmedim. O blogtaki çekiliş sonucu yazısını da geç fark edince
hediyeyi başkasına göndermişler. (VARAN 1)

Sonra o berelerden ararken bir mağazada beğendim fakat etiketleri birbirine dolaşmış ve
o yüzden yıpranmış. Ben yine alamadım onu. (VARAN 2)
Sad
Derkeeeen bugün o da ne? Okulun karşısında el işlerini satan bir bayandan tam da istediğim gibisini buldum, çok da uygun fiyata aldım. Üstümle de uyumluydu hemen başımdaki tacı çıkarıp yerine bereyi baştacım yaptım (kıhkıhkıh) Fakaaaat arkadaşımla mağazaları dolaşırken düşürmüşüm.
Aradık ama bulamadık. Evet bu da VARAN 3!!!

Anlaşılan bu berelerden bana hayır gelmeyecek. Gerçekte kombin yapamadım bari sanalda yapayım dedim, bunu hazırladım. Elbet bir gün seninle kavuşacağız güzel bere. Biliyorum, sen de beni istiyorsun. Ne de yakışmıştın bugün bana (Ve fon müziği girer...)


Bu arada doğru yazım blogta mı blog'da mı? Onlar da değilse ne?
Karar veremedim, yardım edin bana :)

Sevgiler,
Nerwen


8 yorum:

  1. bu kadarda olmaz diyesi geliyor insanın,kıyamam sana canım :(

    YanıtlaSil
  2. Kombine bayıldımm o babetler ne marka hemen öğrenmek istiyorum :)

    Bere mevsimi geçiyo zaten yea diyerek seni rahatlatayım biraz :)

    Doğrusu blogda sanırım en azından ben öyle kullanıyorum , sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  3. bende çok severimm bere takmayı, çok da kullanırım, inşallah kafana göre bişiy bulursun tatlım...

    cuma günü kızlarağasına gidicem şu yüzün tutacakları ne tarafta sen de onu bana :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sansa bak nerwencım:)) neyse gec olacak ama daha guzellerı senın olur ınsallah :)

    YanıtlaSil
  5. birşey nasipte yoksa cidden olmuyor :) ama belki bir gün tekrar karşılaşırsın :)

    YanıtlaSil
  6. yok artık diyesim geldi en sonunda, kısmet değilmiş takma kafana :(

    YanıtlaSil
  7. Bu sene ben de istediğim bereyi birtürlü bulamadım ya modeli uymadı , yada rengini beğenmedim .
    Kombindeki kırmızı bere çok hoşmuş.
    Doğru yazımı sormuşsun : blogda olacak.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. @Uftade; kabullendim tatlım ya napalım :)
    @Dilara; ben de artık takmazdım zaten diye teselli oluyorum öyle işte :) babetler H&M imiş, çoook güzeller :)
    @Darkolive; ay canım gittin mi bilmiyorum da 2.katta görmüştüm ben :)
    @Biricit; sağol canım, umarım :))
    @Maya; karşılaşsam da almam artık, pes ettim :D
    @OnTheRoad; kendi kaybeder :P yumuşacık parlak güzel saçlarıma baş tacı yapacaktım onu hıh :D
    @Zeynep; kombindeki bereyi ben de sevdim ama artık sadece uzaktan :)
    Normalde "blogda" doğru yazım olur da yabancı kelimelerde kesme işareti olayı vardı sanki. Hep de kullandığım bir kelime olduğundan sorma gereği hissettim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yaz yaz çekinme :)
(Blog veya Google hesabı olmayan arkadaşlar "yorumlama biçimi"nden Adı/URL seçeneğini seçip URL kısmını boş bırakarak yorum yapabilirler.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...